ENJOY SEBELUM PMR !

Thursday, September 29, 2011


hari rabu hari tu ..ak ngan x rncang apa2 tiba ..Ivan rncang nak tgok JOHNY ENGLISH REBORN ...best kut ...aku tgok dah cite tu ..kalau koang nak tau ..kalau koang tgok dari stat cita sampai habis ashik koang duk gelak jer ...percaya la ..sini aku ada snap skit gmbar msa ...tgok wyang tu ...NG YAU SHEN ada skali tau ...





THE FIN'S
Dalam Perjalanan




itu semlam ..nie hari plak ...aku rancang nak bawa kamera hari jumaat ni sbb ada majlis taklimat psal PMR kat skolah ... so pagi nie ..ak terpegang kamera aku pastu trbubuh dlam poket pastu ak lngusng x prasan ak bwa la kamera tu ...ke skolah ..huh nsib bek la kamera kalau ak bwa fon ..huh habis r ..kena rampas punya r...alang2 dh bwa kamera mstila nak amik gambar ni ad skit gambar ...like like like ! tau



Ni kelas aku !

Ni meja kelas aku!

The FIN boyz ...bestfriend aku ...hehe

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !