HALUS DAN POLUS

Thursday, September 08, 2011

oke dah 2 hari sekolah duk program polus hari nie ada program halu plak tau x apa polus apa halus nie? POLUS-POTENSI LULUS & HALUS-HARAPAN LULUS jadi hri nie motivasi jer yg ada ...dn separuh waktu skolah ..n esok ada ladi tpi esok polus matapelajaran english ..hri ak ba kamera so ak ada la snap ski2 gambo ...nak tgok boleh tapi mesti kena LIKE !!!

Firstly penfetua mestilah kena buat ucapan 

sewaktu motivasi bermula

banyak  aktiviti yg dilakukan

contohnya uji mata dan otak ..lihat gambar tersebut apakah benda itu ?

aktiviti yakin boleh dilakukan ..

akhir sekali ..setiap tingkatan mesti pilih seorang akil dan nyatakan apa yang dia belajar hari ini ...dalam motivasi tersebut ..


lepas jer tamat ..kami pun balik kelas belajar cam biasa tpi time tu waktu sivik so tak wat apa ..ak snap2 la gambar dlam kelas ...
saja nak buat kenangan ..hehe


Ng yau shen ajar math kat zul..

tgah wat latihan geometry contruction ...

Ambil kesempatan ...

pelajar lelaki kelas 3 bestari ...



haha ..ni jer aktiviti yg aku lakukan hari nie aku nak korang klik lik kat bah nie ..sekian trima kasih ...

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !