MINGGU TRANFORMASI !!!

Sunday, September 18, 2011


haha ..ingat malaysia jer ada tranformasi ..aku pun ada juga ..la dah tu tpat pada minggu ni plak tranformasi tu berlaku ...ala kn minggu nikn hari malaysia ..so aku nak citer la ..sikit2 ...oke ..koang tau la kan ..dulu aku paling minat RIHANNA kan ....punya fanatiknya ...tetapi tu dulu ..minggu niae adalah minggu tranformasi aku ..koag tau tak ..ak dh x minat dia dh ..ak dh mnat korea iaitu BEAST atau B2ST ... tranformasi nie bkan saja ubah mental aku malah fizikal aku ..percayalah ...(kalau ada yg perasan bagus la)...lagu fiction dri kumplan beast dh ubah sikit demi sdikit hidup aku ..dn jdikn aku lbih smngat (dgan cara aku la) sejak isnin yg lalu ..ak ashik nak cari je masa yg sesuai ..untuk aku nak enjoy ngan semua lagu kumplan beast ni tapi x sempat ashik sibuk je ...jadi dh cuti tiga hari nie ..ha ..akhirnya bru la aku ada masa ..nak enjoi ....aku pun smpat nak blaja bhsa korea..ada la dlam beberepa perkataan ..tpi x pa .ak akn truskn lgi ...n aku pun dh bleh men piano lgu fiction dri awal smpai habis ...ha ambil msa yg agak lama ..nk blatih tu pun ada yg gagap skit ..haha...aku harap dgan ini aku x akan minat rihanna sampai bila2 ...kalau ya pun ak hnya nyanyi lgu dia ... tu pun ..klau lgu bru dya best2 ..kalau korang nk tau ..ak jdi x brapa ska plak kat rihanna tu ..ops ..bkan rihanna jer semua artis owg ptih especially lady gaga,katy perry,niki minaj,kesha dn ada la beberapa lgi ... aku nak minta maaf dkat FAN club R.R.F.S. sbab aku nak kluar dri club tu nk aku nak msuk fan club beast plak . kalau nk dpkirkn ak dh mnat rihanna sdah 10 bulan firstime tu ..tpi skrang ak  cma nk ckap anyeung-hi gaseyo  rihanna ... harap korang faham ...like tau ...post aku kali nie ...   :)

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels