Raya ke-4,5,6

Sunday, September 04, 2011

   haha ak confirm korang mesti tak mau baca pnya sbb panjang cita ..post aku kli nie ...nie tpi x pew ..ak cma nak korang LIKE je ...k ...ak dalam 3 hari nie memang busy gegile la ...dua kali aku p tgok movie ..huh ak tak tau la bgi aku banyak la tu ...ntah2 korang lgi banyak pew ..ape ape pown memang best la ....oke sekarang aku nak mula cita aku bagi yg btul2 nak baca dgar sni ....


RAYA KE-4 

hari nie hari jumaat ...Aiman rancang nak raya kat umah aku ...jadi lepas je solat jumaat aiman pun sampai la kat umah aku ...hri nie aiman memang class gile ..cantik kasut dia ,bju dia pun bleh than jga...k bila aiman mai umah aku mak aku jamu la dia nasi ayam tomato ... pastu di ajaka la aku tgok wyang Final destination 5 3D kat parkson ..aku pun kta oke ...ak ak pun check la dlam lman ebweb GSC dia kta final destination penuh ..so tak jdi la ...pastu aiman ajak tgok cter hantu bonceng,(sbnaqnya aku tringin sngat nk tgok final destination tpi dah penuh tgok hantu bonceng pun takoe la sbb citer tu pun lawak) ak pun stuju la ...oke ..ak rancang nak tgok amik gambar ngan aiman kat parkson ....aku bwa la kamera aku....bila sampai sna plak ..ak nak la amik gmbar aiman tpi aku bru tringat ak trtnggal memori kad kamera tu dlam lap top aku so ..huh melepas la nak bergambar ...tpi x pe ..kmi trus p caunter gsc pastu nak bli tiket hantu bonceng org jual tkit tu kata "maaf ye encik tiket untuk cerita hantu bonceng BARU je HABIS" ak ckup bengang la ...last la ..tggal 1 cter je iaitu cars 2 nak wat cam mna beli la jga ...ak ngan aiman bkan nak tgok sngat citer cars tu sbab cam boring jer ...so sblum citer tu start aku ngan aimn p la ronda2 dlu ..lpas dah tba masa nya kami pun msuk ...sblum tu kkmi jga ada bli popcorn ...so masuk la ..lepas je habis citer tu ..nak ckap awal 2 citer tu memang best,suspen,lawak sedih dn sebagainya ..ak ingat citer tu boring tpi huh memang best la ...nsib baik aku tgok citer tu ...haha...memang x menyesal gile la...

RAYA KE-5

haha hri ni yg aku tungggu2 aku ajak kak aku p tngok wyang citer FINAL DESTINATION 5 3D . ak nak tgok pkul 8 tpi dh habis ..so bli la tiket pkul 10.15 ...post hri nie aku x mau citer  panjang sebab aku nak ltak gambo je r....

Brgambar la dlu ...

Basikal tua tu ...

tgah bli tkat nak naik keta pi ..haha

kat dpan keta p

lpas brgambor p makan dlu dkat food court ...

n then bru naik atas ...

bru lpas beli tiket ...

lpas habis tgok FINAL DESTINATION 5 3D

masa utk pulang ...



RAYA KE-6

raya hari ie aku langsung tak p mna2 pun cma dok kat umah jer ..ala esok kan nak p skolah nak p mna lagi ..lgi pun  ntiduit aku habis ...so tu jer lah aktiviti raya aku selama 6 hari nie ....jdi aku nak minta maaf kat semua org ...kalau aku ada buat salah ..k ...assalamualaikum dan selamat sejahtera ...

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels