Raya Kedua (2011)

Thursday, September 01, 2011

Raya kedua agak sibuk sebab semua keluarga kedua-dua belah mak ngan pak aku nak mai ada la dlam 20 puluh lebih ...fuh memang ramai gile ...dh la ramai jdi bnyak la duit rya aku ..hehehe ....(ada udang disebalik batu) ala sebenaqnya ak bkannya nak sngat duit raya nie ...lagi pun dah umur 15 belas dah malu plak nak amik ..tapi hati mahu sbb poket dah kosong ..haha klau dah rezeki nak wat cam na amik je ..hehe ... ak mlas nak ckap pnjang yg nak nak korang like jer lepas aku ltak gambar nie..hhahaa ..enjoi ...SELAMAT HARI RAYA ...

Gambar dengan keluarga tersayang...

lbih kurang sama
Kasut aku 
Gambaq aku masa kat umah mak su ...




situasi dalam umah mak su aku ...

kucing sepupu aku ...


ni aku amik masa ak trnampak dn perasan ...bangla tu minat BRITNEY SPEAR ...tgok kat baju banglu yg warna hitam tu ...ada gambaq BRITNEY SPEAR ...(betul tak tipu)

Gambar aku ...
Gambar masa kat depan umah mak su aku..

Gambar aku ngan Nenda aku ...1


Gambar Ngan Nenda aku...




Gambar kasut aku lagi...

Dan akhir sekali masa untuk pulang ...
itu jer aktiviti aku untuk raya kedua ni ... insyallah kalau esok ada lgi aktiviti yg aku wat ..ak akn ltaklgi gambar ..k ..salam ...

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !