Hari Jumaat =Rumah Trbuka ckgu Ramlah n Polus

Saturday, September 10, 2011

hri ni adalah last untuk polus iaitu b.inggeris ...hri jga la bru farhana dtang skolah ..jdi dia kEna join skali la...ada sdikit gambar untuk korang ye...

Pintu Depan skolah







Panggil Farhana







oke lepas je program tu tamat ..ak pun balik la cam biasa ..aku rancang hari nie nak p umah cikgu ramlah sbb nak raya kat umah dia ngan farhana dan hanna termasuk azliyn tetapi lepas jer solat jumaat ak baring la kejap kat atas katil masatu aku dh siap dh pakai baju nk sluar nak p umah ckgu ramlah tpi jam bru pkul 3 jadi aku baring la atas katil sambil online tiba2 tertido pula seda2 aku bngun azan maghrib mengerrakkan aku dri tdor ..aku pun bangkit ...dan check tepon akuada 2 call dri ckgu ramlah ..hurm nak wat cam mana ..dah terlanjur ..so aku tak p la ...umh terbuka ckgu ramlah tu ...tpi semua nie dah macam petunjuk dri allah ..sbb aku tertido ..nsib baikla aku x p kalau tak ..aku akan jumpa mereka tu ... jadi maca tau2 jer benda ni nak jadi sbb tu la aku tertido ..maaf ye ...kpada yang farhana , hanna dan azliyn ..sory sesangat ...

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels