Raya Ketiga - Out To Penang (2011)

Friday, September 02, 2011

huh ..hri nie aku memang letih , sakit kepala , sakit hati , lapar , geram dan panas ...hurm rancang nya hri ni nak p brkelah ngan keluar belah mak aku kat penang ..ala dkat ngan PARADISE hotel korang tau la kot kat tanjung bungah ...dah la p lambat jem plak tu kat ferry terpaksa la patah balik p plak ikut jambatan ....punya la letih duk dlam keta pkul 7 bru sampai kat tanjung bungah ..nak berkelah apa dah pkul 7 ? tapi nak wat cam na tgah duk glap2 tu ... p la betang tikaq ..pastu ala makan la kueteow sup ngan mee ..itu pun skit tak ckup ..dah la ngan panas bernyamuk plak tu ....dah habis tu nak balik plak ..nak balik pun jem lagi ..tpi masa ada hati parent aku nak balik kut padang kota ..hei sakit hati btul la ..dah r panas , jem n lapq pla tu ..tpi nak wat cam mana ..kna ikut jer la ..kalau aku tau la nak jdi am ni ..aku tak ikut pun tak pa ... buat sakit hati ..jer ..aku ingat kan klu aku p dpat makan pasembor tapi ..lgi lapaq adalah ...huh ..ni ada skit gambaq yg aku nak tunjukan  aku harap korang LIKE kalau tak like SIAPP!!!

Masa tgah isi minyak ...


Mka boring ..



Jambatan pUlau pInang Kedua ...

Masa ni lalu kat depan pasifik lepas trun dri jambatan pulau pinang kedua

Ha ni baru nak naik jambatan pulau pinang yang asli ..

Di petengahan jambatan 1

di pertengahan jambatan 2

Di pertengahan jambatan 3

di pertengahan jambatan 4

Di pertengahan jambatan 5

Pulau Jerejak 1

Pulau Jerejak 2

Ha ni la aku biatnya dtang lambat trpaksa la makan dalam gela n bernyamuk ni ...

sama macam gambar di atas ...


tinggalan doremi


dulunya semasa doremi cafe masih wujud telaga ni la aku wat untuk mandi tetapi sekarang dah jadi macam perigi buta je..


Dalam perigi tersebut masih ada air tetapi sudah kotor dan tak macam dulu lagi ...




apa yg korang nmpk dlam pic nie ..?

huh!

oke ni jer gambar yg sempat aku amik ..actually ak rncang nak amik gambar banyak lagi tapi bateri camera aku abis jadi nie je lah yg aku dapat snap kan ...apa2 pown aku nak korang like jgak ,..ala bkan susah pun klik je like ..skian terima kasih  SELAMAT HARI RAYA !!!

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels