Antara Aku Dan Korea !

Saturday, October 29, 2011

sebenarnya bnda nie aku dah kata dah hri tu tapi malas nak ulang ..tpi kalau aku tak ulang nnti ada yg x fham ..malah nanti akan salah faham  pula so ak terpaksa ulang ...

Aku rsa cam x caya jer .. apa yg dah jadi ... aku minat RIHANNA  dah 9 bulan 15 hari tetapi ..aku langsung tak beli satu pun album lagu dia atau pun teringin nak beli album dia ..tetapi masa tu aku cukup MINAT gile VAAVVVIIII !!! la dengan Rihanna tu tetapi ...

Selepas beberapa peristiwan dah berlaku selepas seminggu raya tu ...cara hidup aku dah berrubah ..aku mula benci dgan rihanna malah semua artis antarabangsa yg lain terutamnya ILLUMINATI  ..aku mula cintakan negara korea sekarang kalau dulu aku ashik ingat BARBADOS je iaitu tmpat lahir rihanna tapi skrang aku ingat Korea je terutamanya BEAST ...

Walaupun Baru sebulan aku minat dengan b2st..atau pun baru sebulan je kenal dgan mreka ..tetapi aku dah beli dah album sulung mereka atau FULL ALBUM mereka yg kelima tu ..FACT AND FICTION ..ak memang tringin sgat nak beli album nie ..akhirnya tarikh hari nie ..aku beli juga ..x de sesapa pun yg paksa aku nak beli ak sanggup kumpul duit sndri nak beli ... kalau dulu rihanna aku minat dia 9 bulan 15 hari tetapi ak x tringin langsung nak beli album dia tapi ini kali pertama aku minat seseorang/sebuah kumpulan dan ak beli album dia walaupun ak bru kenal mreka sebulan jer ...malah dulu aku tak pernah ada pun poster gambar rihanna hnya gmbar kat lappy aku jer ..tapi skrang ..kat rumah aku  maaf kat bilik aku ..ada poster beast kat lappy aku ada poster beast merata-rata ada beast je ..
  
Mesti ada yg tak percaya aku beli album FACT AND FICTION dan aku ada POSTER BEAST tu kan ..ni aku ada bukti ....
NI DIA album tu ..semua lagu dia best2 aku suka semua lagu dia ..sedih .. !

Dan yg ini ..

malah ini ...

akhir skali ini ..

Dan yang ini skali ....
Ini poster kat bilik aku ...



(so skrang korang fhamla kan perbezaan masa aku minat rihanna dan skrang msa aku minat beast )














skrang bertapa aku minatnye ngan beast dan bertapa bencinya aku ngan rihanna tuhan je yg tau ..

bnyak perubahan yg telah berlaku sejak ..aku minat korea/B2ST ..ni contohnya ..ak dpat kenal ramai org ..dan palin best skali ..aku dpat ramai kakak,adik angkat malah anak menakan angkat ..ha cam na tu ..hehe ..tapi memang betul ..contohnya ..ct nadira , Shin Hara , Syahfain Nabilah , Nasobie sharh , Jinpachi aka lee , nadiya kyrie ..dan ramai lagi ..lagi dn paling aku sronok sklai ak dpat macam gelaran ..contohnye Jhae (nama korea aku) , fer , hyung/oppa (abang) ... ak berharap sgat cinta aku kat korea ini berterusan ..amiin ....

You Might Also Like

3 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !