Oneuldo In Fiction !

Sunday, October 09, 2011

hurmm ...aku juz nak tunjuk 3 video nie jer ...aku suka lagu nie dahsebulan lebih dah ..ak pun baru perasa ...dulu kalau aku minat rihanna 2 minggu jer aku suka lagu dia pastu ak rasa cam dah borink dah ..tapi lagu Beast ni dah sebulan dah aku dgar langsung tak rasa borink ak ..memang suka,cinta,sayang,minat dengan lagu nie ..lagu nie memang best r ..mempunyai maksud yg tersendri ...yang mendalam ..sapa btul2 layang lagu nie dengan memahami dengan setiap perkataan yg dikeluarkan insyallah ..bgi yg situasi sama dalam lagu ni insyalllah nanggis punya ..la ..sama cam aku hehe ~ ..apa2 pun selamat menonton ye ..ala kejap ..je ...alang dtang tu like la ...

FICTION MV

FICTION MALAY SUB


FICTION LYRICS
 

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !