FF PERTAMA AKU

Tuesday, October 18, 2011

pengalaman pertama aku menulis novel atau FF ..huh memang amik masa yg lama juga untuk aku pikirkan ..rasa dah nak pening kpala dan ... tapi aku dpat siapkanya juga ..lega sikit aku dpat siapkannya ...aku mendapat ilham dari lagu fiction dan diolahkan semula oleh mak aku ..so ..ak harap sgat korang semua suka dan minat dgan karya aku ini ...LIKE tau ..hehe
http://ferdouzlikebeastfanfiction.blogspot.com/

You Might Also Like

2 fan

  1. mak hyung yang olah lirik lagu fiction?pndainyee xD

    ReplyDelete
  2. ye la dia tolong tgok ..kut2 la ada trsalah eja ke ape ke .... tpi mak hyung tolong novel yg part 1 jer part 2 x ...hyung wat sndri x sempat nk mak hyung olahkan ...sbb tu ada bnyak masalah ejaan tu .maaf ye ..

    ReplyDelete

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels