PMR 후 활동 (aktiviti aku selepas PMR)

Monday, October 10, 2011

 Assalamualaikum 
&
Anyeung Haseyo 


dengan rasminya PMR pada tahun 2011 telah tamat ...

oleh itu , lepas je PMR ni xkan la ak nak duk umah jer mesti ada aktivitikan3 hrap menyeronokkan la....
aku tulis angka jer apa yang aku nak wat apa nanti cuti ..k 

1.Aku nak download dan dapatkan semua video,wallpaper,gambar,poster,lagu,theme,screeen saver YOSEOB , JUNHYUNG , HYUNSEUNG , GIKWANG , DONG WOON , DOO JOON ...

2.aku nak siapkan F.F. aku ...

3.aku nak refresh balik laptop aku ..nak delete trus semua lagu,video,gambar,theme,wallpaper RIHANNA , LADY GAGA , BRUNO MARS , JUSTIN BIEBER , KATY PERRY , ADELE , SHONTELLE , AUBURN , KESHA , NICKY MINAJ , BLACK EYED PEAS , ENRIQUE IGLESIAS , BEYONCE dan sewaktu denganya ....dan ak nak penuhkan laptop aku dengan lagu2 korea dan 115 surah al-Quran ...

4.nak keje ngan pak aku ...

5.yg ni yg aku suka ..tapi aku tau mesti korang gelak bila aku ckap aktiviti yg aku nak wat lpas pmr nie ... Aku Nak Belajar Bahasa Korea SECARA SERIUS x de main2 agi ..

kk itu yg utama ... apa yg aku nak wat lpas pmr ...oke mngenai pndpat aku antara PMR dan UPSR ialah 

aku rasa rules UPSR lebih ketat dari PMR sebab ..dulu skolah aku masa UPSR tak leh tido lansung,tak leh kluar walau dh siap,satu lagi kalau ada brg aku terjatuh ke cnth cam pensil aku jatuh ke ..ak tak leh amik ...pengawas tu yg kena amikan ...nak bandingkan dgan PMR ..boleh tido , boleh kluar walaupun dh siap jwb ..n kalau brg jatuh amik sndri jgn duk ngada2 ..hehe tu pendapat aku la ..

oke ..skrang ak dh cintakan korea ..jadi dulu blog nie umumkan semua org bleh lawatkan tapi skrang nie  dah diharamkan kepada semua hater korea ...kalau nak dtag2 dtag la ..ak x kisah tapi kalau ak dgaq org tu kutuk korea siap r ...!!! ak akn report dia !!! ke KPOP BLOGGER 1 Malaysia  ...

kalau ak ada aktiviti len yg nak wat jgn risau ak akn post kat blog aku ...yg pnting ak nak siapkan F.F. aku ..ak juzz nak korang lawat jer ...nantikanya ...mungkin mampu mengubah hidup anda ...

Assalamualaikum (jawab jgn tak jwab dosa , bagi yg islam sahaja) 
&
Anyeung Haseyo ( ini untuk org yg bkan islam tpi kalau org islam nak jwb pun boleh amat di alu2 kan )

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels