7 PETALA CINTA

Saturday, March 17, 2012

Anyeung ....

apa khabar semua ?

lama jhae dah x POST kan ? 
kalau nak tau baru2 ni lappy jhae ni rosak skit .. so x dpat la nak on .. tpi skang dah OKE dah :)

hari ni jhae kuar dgan kwan2 jhae .. maksud jhae KAWAN2 lAMA ... yg sudah berpindah ... FARHANA dan ADLINA .. mreka due .. memang rindu sgat nak jumpa mreka ... rmai juga la yang pi ..contohnya Farhana , Adlina (tu memang wajib) , Thurai , Wanie , Izzuddin , Shafiz Mustaqim , Alia dan AUni .. uops lupa aku skali .. ramai la jugakkan ????...

first kami rancang nak tgok wayang .. cite 7 PETALA CINTA ..tpi cite tu start pkul 7.25 sdangkan msa tu bru pkul 3 PETANG .. so meronda la kami semua .. mrata2 tmpat kat PARKSON tu .. sempai LENGUH KAKI NI ... haha ... 

dah start cite rancang nak duduk sebelah ALIA .. tpi x dpat duk pun sebelah dia ... sbb orang rmai sgat "WEEELLLKKK" so jhae duk sblah THURAI ... jangan terkejut dalam msa citer tu berlangsung .. JHAE TIDOQ JAA ..... sebab ntahla boring ..so habis dlam pkul 8 lebih la ... nak dkat pkul 9 cam tu la .. so kami semua balik .... 





let me introduce from left to right :
1. ADLINA ..(15) -peminat boyfriend-
2. MUSTAKIM ..(16) -no komen-
3. AUNI FASIHAH --(15) -peminat infinite-
4. ALIA .. (15) -peminat infinite-

THAT'S ALL
THE ENDDD....









You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !