Im Proud to be a KPOPPERS

Thursday, March 22, 2012

ANYEUNG HASEYOOO...
Setelah sekian lama ... sekarang ni baru ak nak buat pengakuan ... sebelum tu ak nak minta maaf sangat2 buat kaum wanita .. sebb aku tau .. banyak benda yg ak nak kritik ni ada kat SESETENGAH PEREMPUAN ..

Dalam dunia KPOP ni ak malu dengan SESETENGAH peminat KPOP melayu ni sbb mreka ni minat kpop SEMATA-MATA rupa atau kehandsomeman mereka ... BUKANnYA BAKAT mereka ...akk lihat orang korea sndri pun minat artis diorang bukan sebab rupa tapi BAKAT .. sebab RUPA x dapat ubah apa2 pun tetapi BAKAT tu .. mampu mengubah sesebuah NEGARA !! (aku ni dah macam ahli falsafah dah)
tapi memang serius ...

So .. ak nak pesan .. kalau nak minat kpop tu .. MINAT BAKAT bukan minat RUPA .. sbb ak rsa x da gunanya minat rupa ... tapi .. memang la sbnarnya RUPA pun penting .. kalau RUPA x da .. mcm mna nak ada bakat .. so ... kalau nak minat kpop tu .. 80% kite kene minat BAKAT diorang ..lagi . 20% kite kena minat RUPA diorang ....

...tapi apa yang aku ckap ni .. bukan SAHAJa untuk PEMINAT KPOP tapi peminat artis lain juga ... 

haraf koang semua faham apa yg ingin ak sampai kan ini .. sekian ........

You Might Also Like

1 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !