Bila Aku sudah BOTAK . . . . .

Saturday, March 24, 2012

Anyeung Haseyo . . . .

setelah seminggu ak p sekolah .. dengan kepala ku yang BOTAK ni .. banyak komen orang bagi kat aku ... sebenarnya INI kali kedua ak dlam hidup ni berambut BOTAK .. kali pertama masa ak darjah 2 dulu ...

Sebenarnya ak potong rambut ni bagi botak ni ada sebab .. sbb ak dah BERNAZAR dari awal tahun hingga bulan 3 ni ... bulan 3 nak potong BOTAK .... nak tau NAZARapa ? 
takyah amik taulah hal peribadi tu

ni antara komen2 yg ak dpat .. selama rmbut ak botak niii ...

Komen yg NEGATIF !
8 orang kwan lelaki kata pelik dan tak sesuai...
9 orang kwan perempuan kata nampak macam BAYI BESAR ...
6 orang kwan bukan islam kata X SESUAI LANGSUNG ...
2 orang cikgu kata lepas ni jangan potong botak dah ..
(lagi beberapa ckgu bila jumpa ak senyum + gelak je tgok aku)

haha itu yg NEGATIF ni POSITIF
2 orang kwan perempuan kata boleh la ...
1 orang kawan CHINESse kata HANDSOME ...
1 orang cikgu chinesse kata COMEL ...
(nak muntah ak dgaq tpi tu kenyataan)

dsbabkan itu .. dlam msa beberapa hari je .. akdpat gelaran baru HAJI KPOP/UMRAH KPOP .... ntah la ... macam2 ... xpe nanti lama2 rambut ak tumbuh juga .. not 4ever BOTAK right ...
tapi ak rsa botak ni bagus juga .. sbb ak rsa kepala ak ringan je ...

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !