Raya yang ke-15

Friday, August 26, 2011

   Sudah lima belas tahun dah aku raya kat atas muka bumi nie ... macam2 aku dah lalui yg best skali msa raya zman budak2 , ha msa tu aku kira nak duit raya jer klu jmpa mkcik ke pak cik ker mesti nak minta duit raya ..tapi sekarang nie huhueee segan plak nak ambik duit raya tapi aku lbih sronok bgi duit raya maklumlah tangan yang memberi labih MULIA dari yang menerima btul tak3.

   Aku start puasa penuh dalam darjah 2 sampai aku darjah 4  darjah lima masa darjah  ada tga hari ak tinggal sebab demam truk ...start darjah 6 sampai form three aku puasa penuh ... kalau korang nak tahu bulan puasa atau bulan ramadhan kali ini adalah yang paling bermakna bagi aku sebab ada banyak perkara malang terjadi tapi tak apa aku tak kisah , sbab walaupun semalang mna pown nasib kita nanti bila kita sudah berumur n then kita kenang balik nasib malang tu nnti kita automatik rasa ianya seperti kenangan manis percayalah (cikgu aku cakap)

   Tahun nie aku tak p mana dok kat umah jer thu tak sebab apa ? sebab semua sepupu sepapat dari KL,Johor Bahru,Terrenganu,Melaka dan terutama sekali Perak datang mai raya kat umaha aku , ala kira macam family day la ... lbih krang dua pluh lebih ja ...haha skit jer kan ..bgi yg wat open house lgi la bnyak tpi aku wat open house just family saje yup.. sorry

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels