Dok Usha-usha pa !

Monday, August 22, 2011

     oke hri ni hri isnin lgi beberapa hari je lagi nak raya ... tpi hri nie aku p skolah kna bwa bendera huh tau tak sebab apa ?  ... sebab hri nak sambut merdeka ..pdahalkan trikh hrini bkan 31 ogos pown ..sja buat truk2 ..tpi tak pa ak kan class leader ..mesti la kna bwa nnti jtuh plak maruah aku .... so aku bkan bwa bendera jer tpi keliling batang bendera tu mak aku letak bunga manggar pelik tak pelik (ni mak aku pnya idea ... dan dia yg buat ak x reti ) lpas tu p skolah ... perhimpunan la dgaq ucapan la tu la ni la ...huh bingit ..tpi akhirnya, tba msanya nak nyanyi lagi merdeka ha ni la masa aku beraksi  ... msa nyanyian lgu merdeka tu ..aku pown mengibarkan bendera aku dengan gah nya di udara ... ha melebih2 la pula ....

     oke skrang berkenaan dengan tajuk ...lepas jer aku blik skolah ...apa lagi on kjap pastu redy nk g tushen science ... lpas jer tushen tu aku pown p la balik ..msa aku balik n lalu kat jejantas ada la sorang abang ni dok usha aku tak henti2 , dia dok kat atas jejantas ...dia dok usha aku dari ak naik,lalu dan turun jejantas dia dok usha ..sampai kat umah aku pown dia msih dok usha ..dlam hati aku pown dok kta la ' hai dia ni dok usha-usha apa' kalau nak kta org tu gila tgok elok smart ..tpi pkai glasses hitam  ...hurm ...apa lgi aku pown cpat2 la msuk umah kunci pintu ...ntah2 penyamu ker ape ker ...huh serraammm ....

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !