Pulau yang membawa ketenangan ..

Thursday, February 02, 2012

Anyeung Haseyoo 
'x mau bgi salam sbb nanti bukan koang jwab pun koang baca ja ...tmbah dah satu dosa'

Dah lama jhae tak postkan . haha tjuk hri adakna mengena skit dgan kisah jhae .. tpi jgn slah anggap ..sebuah PULAU pulak .. 

ntah la sejak awal tahun nie ..walaupun dpat msuk kelas SAINS tapi .. jhae rsa cam x tenang je lagi .. ntah la jhae rsa msih ade yg x kena .. dari segi pergaulan jhae sendiri ..sbb tu lpas ni jhae mlas nak ckap dan sembang dgan sapa2 sja kwan kat skolah jhae mksud jhae sembang kosong la .. 


hurm mcm mana nak kata yep .. mesti korang x faham lagi .. sekarang jhae nak kta sebelum diPULAUkan oleh orang lain .. jhae rsa lebih baik jhae sendiri yang PULAUkan diri sendiri .. tpi jgn ingat kalau jhae wat mcm tu ingat jhae ni wat emo la wat teruk2 la .. 

dan makin lama jhae rsa .. jhae makin x tahan sekolah kat situ ... n kdang2 jhae ckap sorang 'aduih knapa la aku msih skolah kat sini?' ntah la nak ckap mcm mna .. tentu korang x fham .. tpi yg jhae nak korang fham .. jhae tgah sakit hati kat seseorang .. shinggakan jhae rsa x senang hati ...

hurm ni je la kut yg jhae nak post .. tunggu x lamaagijhae nak post psal B2ST VS ss501 .. oke :)

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !