Jhae & Jihoo

Monday, February 06, 2012


Anyeung Haseyo !!

koang semua jgn salah anggap dgar gambar diatas ni .. buka jhae tergedik2 nak tnya sama x gambar Jhae dgan Kim Hyun Joong ni .. BUKAN .. nanti ad plak yg slah anggap macam dulu jhae ltak gmbar Jhae dan Yoseob .. rmai yg kta jhae ni prasan macam yoseob .. gambar tu jhae buat sbb itu idola jhae nak bergambar dgan die .. tpi ini kisahnya lain ... bukan nak tnya sma ke , nak tunjuk idola jhae ke BUKAN .. 

BOYS OVER FLOWERS

sapa tgok drama tu ? dalam citer tu .. KIM HYUN JOONG sebagai Jihoo .. ok back to the point .. sbnarnya.. jhae cukup minat citer BOF tu sebab .. situasi jhae memang sma sgat dengan situasi Jihoo atau kimhyunjoong dlam citer tu ... fham x? kalau x fham lagi .. mcm ni .. kisah hidup jhae HAMPIR sama dengan watak jihoo dalam citer BOF tu ...hurm koang fham la kut ?..

KIM HYUN JOONG 'JIHOO'

dlam citer tu .. hyun joong watak die bernama Jihoo dan ahli kumpalan f4 ..rite ..? die anak orang kaya ... die ade sebuah motor putih ..suka memulaukan dirinya ..x suka minta bantuan orang lain.. pada mulanya dia x cintakan GEUM JAN DI 'heroin dlam citer ni' tpi lama kelamaan .. Jihoo jatuh cinta juga dengan JAN DI itu secara senyap2 .. tpi die x bri tau pun pada Jan di yang dia suka dkat Jan Di .. sbb die tau .. Jan Di tu suka dekat orang lain .. jadi Jihoo ni terpaksa la sntiasa buatkan jan di gembira ... demi supaya tidak melukakan hatinya .. lama kelamaan jan di pun prasan yg jihoo pun suka dkat dia tpi syangnya hati jan di dah ad kat orang lain .. iaitu JUN PYO kwan baik Jihoo sendri .. dan akhir skali jihoo berkorban dan membiarkan jandi berkawin dgan jihoo ..

JHAE 'FER DOUZ'

ni tetang persmaan jhae dgan watak jihoo tu .. tak kaya . tpi ade motor putih jenama EX5  ..sma suka memulaukan diri sendiri dan x suka meminta bantuan orang lain atau simpati orang lain .. pda mulanya jhae x suka pada individu < X > ni tpi lma kelamaan jhae dh mkin suka dn rpat dgan dia .. tpi jhae x mau bgi tau kat die yg jhae suka dkat die .. but jhae akan tolong die bila die dlam msalah ... tpi syangnya yang < X > tu dah suka kat lelaki lain .. iaitu kwan jhae dri kecil lagi ..hurm .. ape boleh buat bukan jodoh .. dan lagi pun dunia kami berbeza .. lagipun kalau si < X > tu tahu yg jhae ni suka kat dia pun .. blum tentu dia suka kat jhae juga .. mati hidup balik ak x percya yg dia suka kat aku balik  .. that why .. jhae nak blajar rajin2 dan pergi jauh dri sekolah tu .. 

OKE LEPAS NI JHAE X MAU ADE ORANG TERGEDIK2 TNYA JHAE KAT FACEBOOK atau pun FACE TO FACE tnya jhae siapakah < X > itu .. bukan ape .. jhae x mau yg si < x > tu thu yg jhae suka kat dia .. nnt jhae sndri yg malu .. kalau jhae citer kat sini x la malu sgat sbb koang pun x tau siapa 
< X > hnya jhae dan ALLah je yg tau .. 

You Might Also Like

2 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !