Keputusan UPU .. Happy Mothers Day !!

Sunday, May 11, 2014

Assalamualaikum .. anyeung ... n holaaaa ...

hahaha lama ak x post .. huhuhu mood malas aku dah kembali .... actually .. ak malas nak post sebab
internet ak sgat la slow ak rasa internet umah aku sedara dgan siput btw ak rsa siput laju lagi hahah ...

however !!! Happy Mothers Day ... 
aku x sambut .. tapi ak hargainya .... haha cam mana tu ?
btw ak ada la beli hadiah kat OmMa ak .. dia sgat sukakan music box dari dulu lagi ..
so ak belikan la dia Music box tu .. tapi murah jer ..
x da la music box yg bila kita buka box tu ada music diiringi patung yg sdang menari ..
sbb music box tu mahei benorr !!!

ni dia ...
'Mak ... x lama lagi adik nak pergi sambung belajar dah , dan kita akan jarang berjumpa nanti .. adik nak katakan TERIMA KASIH xSejuta .. sebab dah besarkan adik ... sampai memang dah BESAQ pun(hahaha) klau bukan sebab Mak adik mungkin x akan dpat hirup udara dibumi ni apatah lagi pijak muka bumi Allah ni .. adik minta maaf kalau adik ada salah cakap ke melawan cakap mak ker ... ini jer hadiah yg mampu adik berikan .. nanti bila mak rindukan adik mak buka la kotak ni mesti mak akan ingatkan adik ..(ayat paling sedih pernah aku wad) dan mak selama adik tak da nanti jaga kesihatan tau .. dan mak oh mak ... adik sayang Mak sangat2'
 Kalau hampa nak kata ak anak manja ka anak mak ka .. pasai p kat hampa .. memang ak anak manja pn sbb ak ja satu2nya anak lelaki yg mak ak ada dah tu ak anak paling bongsu dan aku memang anak mak aku pun ... hahaha ..apa2 pn jganla korang lupakan ibu korang ... selamat hari ibu !


ok stop cita pasal itu ... hari ni aka rasa aku dgan Harith ni GAY(HAppy) sangat .. tadi kami p tgok wayang cita Spiderman 2 .. hua awesome kot .. tapi yg x awesomenya seat penuh smpai kami dua org trpaksa duk kat KAPEL SEAT yg paling bawah skali -memalukan couple seat plak tu-

yg paling aku tak puaih hatinya dalam cita tu EMMA STONE mati !!! i was like booo ! daffak heroine dead ! so lantakla .. btw ak rasa Dane DeHaan tu lagi layak jadi Spiderman dari Andrew Garfield .. tu ...hahah entah ak rsa cam tu ...


snap2 picture dlam panggung tadi ..

booo

KEMASUKAN UPU ..

ak tau semalam mesti ramai org bengang sbb buka laman web UPU tpi x dpat buka sebab trafik Jam .. haha ak pun geram gak kot ... last2 ak hntar SMS ja .. tau tak brapa lama depa nak reply balik ? 1 stgah .. bru dia reply ..
dan 
Alhamdulilah ak dapat juga ...ak apply Course Masscomm dkat Uitm .. dan tu yg aku dapat ...
dan ak dgar ramai juga kawan2 ak yg x dapat ... kepada mereka yg tak dapat jangan la sedih .. maybe bukan rezeki korang tapi nanti korang buat la rayuan .. or second intake (samalatu) ..apa2 pun koang doakan la ak n aku pn doakan korang supaya berjaya nanti ...

dalam laman web UPU tu mereka suh hari ahad 11 mei (hrini) boleh ceq laman uitm tu sendri ..
dan bila ak ceq sekali lagi tadi .. memang sah aku dapat ..
dan dalam laman web tu .. suh aku get ready ..
  
1st of JUne aku dah boleh daftar dah kat UiTM itu ..
dan koang tau x ... Uitm mana ?
MELAKA , ALOR GAJAH ...

so ak dah kena kasi notis berhenti kerja .. dan ak ada lagi 18 hari nak enjoy2 dgan kengkawan kat Penang ni sbb lepas ni mesti smua org dah sebok dahkan ???? 

btw ... prayformeand best of luck uollls !!!

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels