LAMA TAK POST ...

Sunday, March 03, 2013

Anyeung Haseyo ..

lama aku dah tak post kat blog aku adelah nak dkat 3 bulan ... sebab aku malas lah nak post sgat sebab aku busy dan segan r ...huh ...

aku nak citer ... skung ni aku memang phobia bila tgok DRAMA KOREA ... sebab drama korea semua meamng best2 kowt !! contohnya BREAD,LOVE AND DREAMS , ME TOO FLOWER , FLOWER BOY NEXT DOOR , dan bnyak agy .. semua tu best2 .. terutamanya BREAD LOVE AND DREAM tu lah .. dan buat masa skung antara semua PELAKON Drama korea bagi aku antara pelakon yang terbaik adalah YOON SHI YOON ...



tahu x sebab apa aku pilih dia jadi pelakon terbaik ?
sebab ! aku rasa dia ni merupakan antara pelakon air mata .. sebab bila aku tgok dia berlakon senang sangata character dia mengeluarkan air mata kira dia ni memang pelakon lelaki yg senang keluaq ayaq mata la ...dan bila aku tgok drama yg dia berlakon mesti ak pun kuar air mata ... contohnya drama yg dia berlakon bagi ak itu drama yg paling best .... ianya ialah BREAD , LOVE AND DREAMS ... serious lakonan dia adalah yg terbaik !!!

;)

arghh ! dah la tahun ni SPM .. aku ashik dok tgok drama korea ja ... ntah lah aku rasa drama korea tahun ni semua best2 ... dan berpeeling peeling gila doe !!!

dan sekarang ni aku tengah berikat perut tuk jimat duit nak beli DVD drama korea .... citer Me tOO floWER !! 

itu jer kowt ka nak post ary nie ...

You Might Also Like

1 fan

  1. haha . kelakar lah awak ni . study betul - betul tahun ni . bukan senang nak jawab SPM tu adik oit ..

    ReplyDelete

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels