1/1/2013

Tuesday, January 01, 2013

So B2EAST ... 
ANYEUNG HASEYOO ..

=saehae bog manhi badeuseyo=
=happy new year=
=selamat tahun baru=

Nampaknya dah 17 tahun aku dah hidup kat BUMI ALLAH ni ..dan sekarang 2012 x akan WUJUD lagi dan 2013 pula yang menjelma.. bak kata orang FALSAFAH setiap pertemuan akan ada perpisahan .. semoga tahun baru korang ni lebih MANIS berbanding TAhun lepas ..

Aku tahun depan ni ada SPM .. ini adalah satu peperiksaan yg PALING BESAR BUAT HIDUP aku ..jadi aku ada azam baru lah tahun .. nie ...

5 jer AZAM aku :

==AKU NAK KEPUTUSAN YANG CEMERLANG DALAM SPM==

==AKU NAK BUANG SIFAT BURUK DALAM DIRI AKU==

==AKU NAK AMBIL DAN AMALKAN SIFAT YANG BAIK DALAM DIRI AKU==

==AKU AKAN TERUSKAN MENJADI FAN UTAMA B2ST==

==AKU NAK BELAJAR HIDUP BERDIKARI==

itulah AZAM aku tahun nie .. ape pula azam korang .. aku harap AZAM korang pun sama hebat dengan azam aku juga .. okeyh a..trima kasih sebab sudi baca ...

UNTUK B2UTY SAHAJA yg LAIN kalau nak baca teruskan kalau x mobaca LIKE je post ni di BAWAH terima KASIH :

kepada b2uty .. aku nak minta korang semua tolong berikan sokong untuk PAGE fan club B2ST ini agar lebih ramai orang akan minat B2ST .. senang jer cara korang nak berikan sokongan .. JUST tekan LINK dibawah dan LIKE PAGE tersebut .. jika korang lebih baik hati SEBARKANLAH page tersebut ke b2uty yg lain ...


papew pown ... terima kasih lagi sekali sebab sudi baca .. post aku kali nie ...


=saehae bog manhi badeuseyo=
=happy new year=
=selamat tahun baru=



You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels