KEM CABARAN MUTIARA JEMPUTAN ASEAN KALI KE 8 2012

Tuesday, October 23, 2012

 Anyeung Haseyo ,
Ohayo ,
Good evening ...

Oke sekarang jhae nak crite tentang KEM yg telah jhae sertai ... dalm minggu ni ... 
pada mulanya jhae x mau pergi .. sbb jihae msa tu tengah baru habis periksa , so ade org lain yg pergi .. nama die Syamim ... tetapi ksian kat die ... die tibe2 terkene DEMAM teruk .. so cikgu pakse ak pergi juga .... ak pun pergi jelah .. tapi x sangka . punya seronok smpai x mau nak balik dah ... Ramai skolah yg pergi kowt .. KELANTAN , PUTRA JAYA , MELAKA dan PENANG sndri ...

kalau tidak Thailand dan Indonesia nak datang skali tetapi ade msalah yg x dpat di elakkan ... ada bnyak aktiviti yg best2 .. walaupun ak kalah .. tapi ak x kesah yg penting ak dpat enjoy dan bawa balik pengalaman itu ...

nama kem :
KEM CABARAN MUTIARA JEMPUTAN ASEAN KALI KE 8  2012 


AKTIVITINYA:
hari pertama Khamis 18/10/2012 - ICE BREAKING
hari kedua Jumaat 19/10/2012 - Orienterring dan Paint Ball
hari ketiga Sabtu 20/10/2012 - Mendaki Bukit Bendera dan EXplorace di Padang Kota Lama 
hari keempat Ahad 21/10/2012 - Ecochallenge (lari/basikal/kayak) dan majlis perpisahan ...
Hari kelima Isnin 22/10/2012 - Refleksi ...

sini ada sdikit sebanyak gmbar yg dpat ak curi msa kat kem tersebut ....

Hari pertama baru jer sampai .. ni 



Ini gmbar masa nak pergi penang .. Hari Ketiga ...



Ni gambar masa ak mendaki bukit bendera .. MEMANG PENAT siOt ..

Ha yg baju hijau CINE tu .. ketua kumpulan . ak .. KUMPULAN 4



Kumpulan 5 iaitu  potong kumpulan ak ...

Dah sampai dah ....



iNi msa explorace tu ...



Malam terakhir ... 





That chinesse guy .. my SECRET ADMIRE .. n he from MElaka 





My new best friend .. NAZRUL


AMbil gambar bersama ngan penghulu ....

KANTEEN kami ..

aweks aweks .. baru ... lol (prasan)




Baju ni firtly ak dpat bersih ..akhirnya jadi mcm ni .. sbb ak nak ambil tnda tgan .. no phone , email n sbgainya .. un tuk kenangan .. sbb bukan slalu dpat jumpa .. sbb ada yg dtang dari negeri lain ....

Depan ngna belakang FULL



Ismi ngan nazrul


Gotong royong

Jadi pak imam .. khutbah kejap  ...

Berperang ngan ISMI .... hahah

Ni nak balik dah .. sedih jerr ...








.. itu sajelah .. ak nak tunjuk n critakan .. sesungguhnya semua jurulatih n kawan2 baru yg ak dpat kat sini sporting n baik .. walaupun ak bnyak kalah bila dalam aktiviti .. ak tetap dpat enjoy dan dpat pengalaman itu , ak dpat ramai sgat KAWAN2 baru dari negeri lain dan skolah .. lain dan mereka baik2 belaka ... contohnya .. Kimi (kelatan),Moon(melaka),Nazirah(putrajaya) , huzairie , keerti , liang , jihah , lokman , aidil akiey , shahrin , MISYALINI , Thisa , ..aduih mak ,... ramai lagi kowt kalau tak ak nak tulis semua 120 orang .. tpi ak x ingat ... 

so kalau korang tgah baca ... post ni .. jangan lupa ak .. .. ni ak FIRDAUS(FER DOUZ) dari penang ....


You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !