Kawad Kaki RAPTAI

Thursday, June 28, 2012

Anyeung Haseyooo .....

lama dah ak x post kat dalam blog ni ... hri ni tringin plak ... 

so kali ni ak nak citer pasal KAWAD KAKI kat skolah aku tadi ....

gambar sekadar hiasan x de kene mengena dengan sekolah aku.
                         
Oke ... aku dengan x pernahnya masuk mana2 pun pertandingan kawad tetiba tahun ni ak kene masuk juga kawad kaki ... tambahan pula , aku dilantik menjadi ketua platun , tpi ak just kawad biase2 je sbb aku kawad wakil untuk rumah merah bukan unit uniform .. tapi teruk juga la practise ...

Ini peristiwa pertama bagi aku , dah la aku firstime kene masuk kawad and then nanti kami kene kawad bukan dekat skolah kami tapi kawad dekat padang di seseebuah taman perumahan , sebab padang sekolah aku sedang menjalankan aktiviti pembaikkan yg belum selesai lagi ...

Ooppss ... ak duk citer pasal kawad jer lupa nak bagi tau yg .. kawad yg aku masuk ni adalah untuk HariRumahSukan .... 

citer pasal umah sukan ... tahun ni ak join due aktiviti je lah ... iaitu :
1.KAWAD KAKI UMAH MERAH 
2.TARIK TALI 

walaupun 2 je .. tapi sekurang2nya ak dpat penuhkan kertas kokurikulum aku dengan markah2 atas penglibatan aku ....

oke tu je lah kowt ... berciter pasal kpop .. aku masih ternanti2 B2ST untuk comeback dgan lagu dan album baru diorang ... walaupun dah lama ak menanti .. tapi ak masih setia pada yang satu ......... B2ST is the BEST ........ !!!!!!!!!!!!!!

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels