Selamat Hari Jadi JOKER/JUNHYUNG

Monday, December 19, 2011

Anyeung & Assalamaualaikum 

..anyeung .. korang tahukan hari ni ade ape .. haha hari nilah hari jadi JUNHYUNG ... 19/12/11 hehe .. maksudnya sekarang YON JUN HYUNG sudah berumur 23 .. hurm x sangka kan ..  cpat masa berlalu .. hurm ..kalau korang nak tau junhyung juga ada termasuk dalam sejarah hidup jhae sebab dulu .. jhae langsung x suka RAP baik rap melayu , english so jhae ckup x suka la ALTIMET , EMINEM dan bnyak lagi tapi sejak jhae minat B2ST ni ntah la rasa mcm pintu hati terbuka nak minat RAP .. x sangkan junhyung yg buatkan jhae minat RAP tu .... jhae x de la hadiah yg menarik untuk Junhyung cuma sekeping lukisan gambar saje .. gamar nie jhae sndri yg lukisanya ... jhae tau tak la cantik sgat tapi smasa jhae lukis gambar ni jhae buat dengan sepenuh hati dan seikhlas hati .. jhae dh hntar dah gambar ni dkat twitter junhyung harap dia suka .. bgi koang yg tak tau maksud gambar ni .. .. maksud dia 'SELAMAT HARI JADI JUNHYUNG 'BEAST')

Inilah Hadiah Yg jhae Hadiahkan utk birthday JUNHYUNG  ..nak tau maksudnya dari atas sampai kebawah tau 'SELAMAT HARI JADI JUNHYUNG , BEAST' hurm.. jhae tau x la cantik pun tpi jhae ikhlas masa wat benda nie .. jhae dh hntar pun gambar ni dkat TWiTTER Junhyung semoga dia nampak gambarnie ..





You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !