LARIAN 1 MALAYSIA DAN GOTONG ROYONG SMK SJ (2011)

Saturday, July 02, 2011

Hari ni mak ak bgi bawa kamera p skolah so bleh la ak amik gmbar ... first2 pagi ak p skolah pastu tertinggal kat tuala kat umah so ak patah balik p amik kain tu .. kain tu bkannya pa pown saja jer nanti kalu peluh nak lap ...klu x bdan ak bsah ngan peluh jer  ...huh...ni gambat yang ak amik ...

Hari ni ak memang gila btul sebab orang len dok sibuk nak lari tpi aku pown sibuk juga tau tak sibuk aper ..nak ambil gambar ...so .. ni salah satu gambarnyer...masa ni baru jer lepas dari sekolah ...maksud nya bru mula larian 1 malaysia tu ....
Bkan gambar pelajar jer aku amik tpi gambar guru pown aku amik best n ak nak trima kasih kat semua guru sebab sporting ngan aku n tak kesah aku amik gambar mereka ...
lepas jer lari tu aku pown p kanti kjap p beli air sebab tgah dahaga lagi pown ak x bawa botol air aku pastu ak dok dengan Adlina , Aimi , Auni dan Alia dok kat kantin jap dk amik gmbar dok borak2 ..
oke lepas balik dari kantin ... ak kena panggil pi bersihkan bilik PPSMI bkan aku jer yg kena ramai lagi ...AKU,SHAFIZ,ISMI,SYABILLA,WEYDA,PUTERI,AMIRA DAN BADRIAH .. N x terlupa jugak cikgu kami iaitu PN SITI NOR ...


Hurm tu jer lah gambar yang ak nak letak munkin sikit jer ... kalau korang nak tgok lagi bnyak gambar hari ni korang on facebook korang n then klik link ini MY PHOTO ... ok dlam tu nanti korang tgok la gmbar ak ari nie ... aku harap ianya meletup ...

ha ni saat yang aku suka ...leps sahaja aku p gotong royong kat bilik PPSMI ak trus p bengkel cikgu Salmiah n then tertido kat sana lama jugak la aku tdo ..ni farhanna yang ambik ..hurmm ... memalukan ..tapi comel tak aku waktu tido (perasan gila)  ... hurm tu jer kisah aku hari ni jgan lupa like n then follow klu dah follo komen tau ... tolong lah yew dah penat ak amik gambar n post untuk korang so korang pown tolong aku juga tau ...bye bye bye ...

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels