SEMUANYA TELAH BERLALU !!!

Tuesday, June 21, 2011

Cepat sungguh masa berlalu sedar2 aku dah tingkatan 3 dah nak PMR plak tu ..aduih aku rasa semua perkara yang aku alami bila aku naik ke sekolah menengah ia bagaikan sebuah mimpi buruk ... sewaktu aku di sekolah rendah aku berasa gembira ... dan tidak perlu risau tentang kawan ker ape ker ... sekarang nie bila jer masuk tingkatan 1 dya dah mula berubah sedikit demi sedikit sampai la aku ke tingkatan 3 ... banyak perkara buruk yang telah aku alami dalam masa 3 tahun ini berbanding sewaktu aku berada di sekolah rendah ... kalau pasal kawan itu bagi aku bagai aur dengan tebing ... ada yang dok kutuk tu lah nie .. aduih malas betul aku nak ungkit banyak sungguh sampai dah aku nak naik berang ..sekarang nie ...kenapa la aku sentiasa nasib macam ni susah sungguh nak dapat sahabat setia macam aku sekolah rendah dulu ... waktu sekolah rendah dulu aku rapat ngan dya ... dya tak kutuk aku , aku tak kutuk dya kami kawan baik jer dari darjah lima nama dya izham dan radzman tapi bila je lepas UPSR kami semua dah berpisah dya dok kat mana aku pun tak tau kalau lah aku dapat jumpa korang balik kan senang ... tulah nak wat cam mana aku mana buleh putar masa balikkan3... so terima seadannya ... sekarang nie aku kesunyian ... tanpa sahabat baik disisi untuk memberi semangat ... yang aku perlu lakukan sekarang aku sendiri yang kena cari semangat aku itu sendiri untuk PMR nanti ... ni jelah cerita aku .... aku aku harap hampa faham situasi aku sekarang ye...

You Might Also Like

2 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !