HARI SUKAN !!!

Saturday, June 25, 2011
















     Hari Sukan : macam yang aku cakap semalam . hari ie memang aku sibuk tapi kalau korang nak tau semalam aku lagi sibuk . tapi hari ni cuma sibuk waktu kat sekolah jer lah ... pagi tadi aku p skolah ... hari nie aku p skolah pakai baju PJ ak tungu aiman ngan mus kat kantin dalam7.10 baru aiman mai pastu dalam 7.20 baru mus plak yang mai ..laps tu kami trus p bilik cikgu salmiah sebab aku nak bagi pin KRS kat Wanie sebab dya masuk kawad ngan Mustakim . pagi ni aku jadi mak andam jer haha ... sebab aku kna tolong pakaikan mafla,pin tali kat baju kadet Mustakim ni sebab dya tak tau nak letak kat mana so aku la yang letak bukan mustakim jer tau wanie pown sam jer ...aku ada amik banyak gambar tapi aku malas nak letak banyak2 ....






ok ... pagi tu yang letih sangat tu lepas sja Ak jadi mak andam aku ngan  aiman kena angkat kotak mineral pula sebab nak bagi kat guru2 yang bertugas bukannya sikit kotaknyer ada sepuluh . bila dah angkat semua kotak tu nak kena bagi kat guru2 bertugas pula first aku kena bagi dekat VIP dulu pastu baru bagi kat guru2 yang lain . pnya la letih masa tu dah la kena angkat kotak pastu kena bagi kat guru yang bertugas plak tu ..masa tu aiman dah give up dah ...so aku terpaksa la p bagi sorang2 kat guru2 tu kena tarik kotak , bagi botol air tu pastu tick nama lpas tu dalam 10 minit lepas tu baru aiman datang tolong aku balik ntah apa yang dya mimpi nak tolong aku balik .. so kami pown merayau la satu padang ...lepas habis bagi botol air tu kami pown balik la bengkel cikgu salmiah pastu day bagi kat kami nasi lemak , bihun goreng pulut pastu macam2 lagi lah ..selamat lah dya bagi dah la kami letih merayau satu padang ...lepas tu rehat sat dalam bengkel tu ..pastu doksembang ngan cikgu ramlah,adilah,ust saedah pastu cikgu salmiah dok wat lawak ..tapikan aku memang enjoy la hari ..baru lah aku nak rasa gembira kembali tapi ntah la sampai bila ... k lah bye ..salam..

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !