Ujian Di SMK Seberang Jaya

Thursday, March 10, 2011

Sudah 4 hari berlalu ujian kat sekolah kami pun sudah lepas hmmm... setakat ni aku dah dapa 4 B 1E hmmm. yang E math ler weih susah kut tpi kwan aku si ana tu dya kta snang bdak klas A pun kta susah ni kan dya ....aku dpat BM - 75 , K.H - 72 , SEJARAH - 68 ,B.I - 65.. ni kra shukurlaa... dpat nie pun tpi klu x kerna math aku x gagal semua aduih kesian kat akukn tpi nak wat cam na dah bkan rezeki aku nak wat camna kan terima jer apa yang ada sementara nie aku tgah tunggu GEO,SC dan agama islam harap2 dpat B atau A hmm... tpi ckup takat jer larh aku nak post .... ok byee... seeya...

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !