Merentas Desa (Cross Country)

Friday, March 04, 2011

Hari ini my school telah mengadakan merentas desa . aku p la join mrentas desa aku lari ngan Aiman  dan Mustakim , aku ngan Aiman rancang nak mnjadi orang terakhir yang sampai kat sekolah tpi mus tak mau sbab dya tkut kna rotan dgan ckgu Pisal . So kami pun lari la


Lpas tu dlam perjalan tu. macam2 kmi nmpak,bau n macam2 lagi lah.After dah sampai kat sungai belakang tu aku pun dh x lari dah aku dok jalan jer ngan Mustakim n Aiman ak tgok Mus mcam x brsemangat jer ntah knapee...  kmi pun truskan berjalan sampai ke kampung Bagan Serai .
                                                           dan kmi lalu kat kawasan kampung 

        n then kami lalu kat tokong hindu dan tokong cina lpas tu kmi pamik gtah pas tu bru la patah balik ...


lpas tu mus pulak tinggal aku ngan Aiman sebab dya x mau jdi tmpat yg terakhir sbab tkut kna rotan ngan ckgu Pisal n then tnggallah aku ngan Aiman ..


                                dalam perjalanan pulang pun ada macam benda yang kami jumpa.. contohnya...


   ITIK

  
                                                        tempat mencari kebenaran ....hehe


dan...     jason king ..haha..



akhirnya impian aku dan Aiman untuk mnjadi orang yang terakhir pun tercapai dan kemudianya kami telah kerjaya sampai ke sekolah kami yang indah dan berseri-seri tu rumah kuning dapat mata tertinggi so rumah kuning dapat tempat pertama lagi la tahun ini , dan aku rumah merah mendapat tempat kedua  rumah hijau ketiga dan rumah biru tempat keempat ...dan begitulah cerita hidup aku untuk ari nie skian terima kasih kerana sudi nak join baca yeeppp ...see you again bye seeyaaa...

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels