KEM lagi ....

Thursday, November 01, 2012

ANyeung Haseyo ....
GoodEVning ..
Slam 1 Malaysia ...

Haha ... ak baru jer balik dari KEM CABARAN MUTIARA .. sminggu lepas tu ... ak kna p KEM lagi .. tapi bukan KEM cabaran .. tapi KEM PENANG TOURISM (siji peringkat NEGERI ) ... 

haha taon ni .. ak nak pulun SIJIL banyak2 ... n ak pun x sangka .. taun ni .. ak jer dah ada .. Sijil peringkat skolah , Peringkat daerah ,Peringkat Negeri dan PERINGKAT ANTARABANGSA (kem cabaran mutiara) ...

BtT ...:
actually .. ak dah tau lama dah kem ni ... pastu ak try nak minta cikgu KOKO ak . suh ltak nama ak skali .. sbb ak nak ikut juga .. tapi cikgu ak x bagi .. sbb dia kata . ak dah dpat SIJIL pringkat ANTARABANGSA dah n sijil tu pun BESAR nilai dia .. ni pulak pringkat negeri .. pun besar juga .. so bagi peluang kat org len ... so ak pun nak wat cam na .. redha jerr .. pastu dah nak kata rezeki kan ? .. tetiba .. cikgu x cukup org dia nak cari lagi 6 org  ... dan ckgu tu bagi ltak nama ak skali ... bak kata perpatah MANA ADA BUAYA TOLAK BANGKAINYA ... ak pun bagi nama ... so esok JUMAAT 2/NOVEMBER/2012 ak kene p lagi ...

Kem .. kali ni ... mreka wat kat PULAU PINANG ... di MONKEY  BEACH , HOMESTAY SUNGAI SETAR ... dan TAMAN NEGARA PULAU PINANG ... ... dan kem ni juga mreka wat 3 HARI 2 MALAM ...

aktiviti die best kowt ... jungle trekking , mandi laut , kuiz , game dalam hutan (orienterring kowt) , dan melihat burung .. na satu lagi melihat konversi penyu .... ...

macam best kan ? ..haha bagi ak best la .. mungkin bagi koang x best .. papew pown .. ak nak SIJIL nyaaa ... :) 


You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !