Pobelem !!

Thursday, November 20, 2014

PTPTN ...

yepp tu lah masalah aku , sem 1 ak dah habis n dh nak masuk sem 2 dah tapi ak still x dpat Biasiswa PTPTN .. ok .. firstly memang la salah aku .. sbb ak yg salah pilih course iyolah .. mana x nya .. ak NEW MEDIA tapi ak apply course MASSCOMM pure pnya .. so pinjaman ak x sah la .. jadi ak kena wad pembatalan permohonan n kena mohon sekali lagi .. so byangknlah .. kna print skali lgi .. pastu tunggu tarikh dia .. bla bla bla bla bla .... tunggu punya tunggu .. sem 1 dah habis ... skang dh nak masuk sem 2 ..

Bila nak masuk sem 2 ni .. alahai timbul plak 1 lagi masalah plak ... SALAH ISI nama .. nama penuh aku MOHAMAD FIRDAUS BIN ELIAS .. tpi daftar MOHAMAD FIRDDAUS BIN ELIAS .. nampak x ? kesalahnya tu ? tpi nasib baik ni bukan salah ak .. salah pegawai dorng la salah isi nama ak .. so still dpat gak .. tpi bnyak lagi ak nak kena buat .. cop la , stem hasil la , copy salinan la ... blablablabla .. actually bukan senang la nak dpt PTPTN ni .. bnya prosedur dia ... ye lah .. nak bagi diut bnyak kot .. x kan la nak bagi senang2 ja cam tu kot ? lol ... so pengajaran tuk adik2 yg nak masuk ipta atau ipts ..

Pengajaran : masa daftar tu .. pastikn triple check balik nama , alamat , course , n semua la .. jgn trtnggal 1 pun .. sbb klau jadi cam tu .. memang susah ... nak wad cam na .. Anak orng susah .. buat l senang la sikit .. kalau anak org kaya .. huh x payah pikiaq dh pasal bendi ni pa semua ... so .. guys hati2 ..
Dek Non 

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !