The Awesomeness Of SEJaraH !

Friday, September 27, 2013

Wow ...
Exam hari ni memang power lah .. 
aku stuck sejarah di paper 2 ... soalan zaman gelap ...
esok exam kimia ... plak ....
goodluck candidates !

Product Baru Aku jual ... !
Skung ni ak nak jual KAYU SUGI.. kat sekolah ... and maybe tak lama lagi aku nak jual
kat internet ... korang tau kan apa fungsi kayu sugi ?
and addition ianya 100 percent halal ...  kalau nak tau .. nnti aku bgi tau okeh ...

Malam tadi ?...
haha .. maybe rmai org dok study chemist tapi aku dgan dua org lagi jin2 termasuk ak skali ..
dok merayap n meraban kat tesco extra malam2 buta .. siap p beli Sushi lagi ...
pastu balik baru nak study chemist ... so ...
ak nak mention nama #Dore ngan #$hafiz ...

haha esok ak post lagi okay ...

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !

Labels