TAHUN BARU

Friday, December 31, 2010

Hari ni mak aku suruh aku ikut dya p nega kat Tanjung Tokong sebab malam ni kan malam tahun baru mesti la amai orang p tengok bunga api kan . tapi aku malas la nak pi sebab malam ni ada cerita Iron Man kat TV3 aku dah la lama tak tengok cerita tu jadi aku teringin la nak tengok . Lagi pun esok kena pi sekolah sebab ada majlis sual kenal untuk tahun 2011 nanti aku bangun lewat pulak dah la mak aku suruh aku ikut dya pi nega mesti la balik pukul 1 pagi satgi baru balik so aku buat keputusan tak maupila aku dok kat rumah jer boleh la aku tengok2kan si kucing kau yang bernama Katy tu sebab dia tengah sarat mengandung bila2 masa sahaja dia boleh beranak haha.....

You Might Also Like

0 fan

JOM KOMEN ! JANGAN KEDEKUT SANGAT !